Borgerinddragelse
Der er i offentlighedsfasen planlagt fem borger- og temamøder. Grundet COVID-19 vil fire af borger- og temamøderne blive afholdt online. Det sidste borger- og temamøde vil blive afholdt fysisk, hvis restriktionerne tillader det. Hvis det er tilfældet, vil borgermødet også omhandle kommunen som helhed (forvent at der forudsættes tilmelding til mødet).
- Tirsdag d. 23. februar kl. 19-21 - omhandlende den nordlige del af kommunen
- Torsdag d. 25. februar kl. 19-21 - omhandlende den sydlige del af kommunen
- Onsdag d. 3. marts kl. 16-18 - temamøde om Grønt Danmarkskort
- Torsdag d. 11. marts kl. 19-21 - omhandlende forstæderne Hammerum, Gjellerup, Lind og Snejbjerg og erhvervsudvikling
- Tirsdag d. 16. marts kl. 19-21 i Gullestruphallen - omhandlende Herning By og forstæderne Tjørring, Gullestrup og Gødstrup
Du finder linket til de online borgermøder under hver enkelt af borgermøderne ude i venstre margen. Her finder du også vejledningen til, hvordan du deltager i borgermødet.
Du kan få et overblik over hele kommuneplanen i Resumehæftet.
Vær opmærksom på, at de spørgsmål og kommentarer, som kommer til borgermøderne, ikke medtages som høringssvar. For at kommentere og komme med forslag til ændringer skal der indsendes et konkret høringssvar. Find mere information om dette under "Høringssvar" i venstre margen.
Hjælp os med at blive bedre. Støder du på fejl, eller fandt du ikke det, du kom efter, så giv os et tip.
JEG FANDT, HVAD JEG LEDTE EFTER JEG FANDT DELVIST HVAD JEG LEDTE EFTER JEG FANDT SLET IKKE, HVAD JEG LEDTE EFTER Når du udfylder formularen, vil de indsendte informationer blive sendt via mail til en relevant medarbejder. Vi gemmer ikke informationerne online på nogen server eller database. Medarbejderen opbevarer din henvendelse efter reglerne, indtil sagsbehandlingen er afsluttet.